Toe aan het kiezen van een nieuwe school?

Wanneer gaan oriënteren op een basisschool?

Als uw zoon of dochter vier jaar is mag hij/zij naar de basisschool. Het kiezen van een basisschool is niet eenvoudig. U kiest een school voor minimaal acht jaar. U wilt dat uw zoon of dochter een prettige, leerzame tijd heeft op school. Wij adviseren ouders om zich te oriënteren op basisscholen als hun kind 2-3 jaar is.

Het is waardevol om bij verschillende scholen te gaan kijken zodat u zich een goed beeld kunt vormen. Daarnaast kunt u bij andere ouders informeren die al schoolgaande kinderen hebben.

Algemene informatie over het basisonderwijs en het kiezen van een basisschool vindt u op de site van de Onderwijsgids van de Rijksoverheid.

Onze school

Op onze website vindt u de schoolgids en andere informatie

• Bent u na het bekijken van onze website geïnspireerd geraakt en lijkt onze school aan te sluiten bij uw wensen voor uw kind?
  • Is uw kind tussen de twee en drie jaar en wilt u een kijkje komen nemen?
  • Gaat u verhuizen en zoekt u een basisschool voor uw kind(eren)?

Neem dan contact op voor een afspraak met de schoolleiding

Rondleiding door de school

We geven u graag een rondleiding door de school en vertellen over ons onderwijs. Onze rondleidingen zijn bij voorkeur op de dinsdag en de donderdagochtend, zodat u de sfeer van onze school goed kunt proeven. Wij verwachten dat u uw kind ook mee neemt, dan kunt u ook zien of deze zich op onze school prettig voelt.

Ieder kind leert het zelf te doen
Ieder kind leert leren voor het leven
Wat je aandacht geeft groeit
De ruimte om eigen keuzes te maken